Értékesítési Módok
A legtöbb cégnél várják a bevételt, de keveset vagy semmit sem tesznek. Pedig a főnök már több tanfolyamra is elküldte Őket.
Az a helyzet, hogy az én megfigyelésem alapján, csak nagyon kurrens termékekre igaz az, hogy a vevőért nem kell tenni semmit, majd bejön, vagy hív ha kell valami.
Egyszer beszéltem egy 3 Mrd-os cég értékesítési vezetőjével. Megkérdeztem, hogyan adnak el.
Azt mondta, hogy az ügyfélben generálódik egy igény, és mi kielégítjük.
Na, bravó!
Mondtam magamban. A főnöke több milliót dob ki az ablakon munkabér címén, hogy egy ilyen "szak"-embert alkalmaz. ÉS TÖBB milliárdot nem keresnek meg, mert a cég zsugorodik. Nincs új vevőkör, és a cég a tulaj régi ismeretségeiből él, akiket a konkurencia egyesével elszippant.
Ha nem olvasta volna még a nyitó oldalt, akkor kérem, tegye meg, mielőtt itt tovább olvasna.
Ha már elolvasta, akkor menjünk tovább.
Nem lehet embert találni, akit találnak az elmegy.
NAGYON speciális terület, nem lehet könnyen találni senkit sem.
Tavaly 2 értékesítőt talált a fejvadász cég, és abból mind elmentek.
Képzés?
Csak szakmai...
Az a tapasztalatom, hogy a legtöbb terméket, akkor lehet, csak sikeresen automatizálni a neten, ha előtte értékesítők százai belenevelték az emberbe, hogy a nélkül, nem lehet élni.
AZ ÖN konkurenciája éppen ezt teszi, automatizálja ÖN a piacot, és mindenki az ÖN malmára fogja hajtani a vizet.
Érti már, miért mondják ügyfeleim, hogy egy gondolatból milliókat lehet és kell is keresni?
Legyen sikeres, mint amennyire még soha!
Üdvözlettel,
Kasza Tamás
TÖLTSD LE A TELEFONOS APPUNKAT:
Készen állsz arra, hogy azonnal használható gyakorlati tudást fogadj be?